HOSPITAL

023-31350000

semnansinahospital@yahoo.com

عقد قراداد همکاری با بنیاد نیکوکاری راه آسمان

بسمه تعالی

بنیاد نیکوکاران راه آسمان در راستای رسالت مبارزه با سرطان، پس از تأسیس و راهبری مرکز پزشکی هسته‌ای در سال ۱۳۹۷ و همزمان با ساخت و تجهیز مرکز جامع مبارزه با سرطان راه آسمان، با حمایت سفارت ژاپن و همکاری بیمارستان سینا اقدام به راه اندازی بخش ماموگرافی نموده است. لذا به منظور آگاهی همشهریان و هموطنان عزیز، موارد زیر را به آگاهی می رساند:

۱-  اهمیت غربالگری سرطان:

غربالگری سرطان، روش جستجوی سرطان در بین افراد جامعه به منظور تشخیص زودهنگام این بیماری است. به عبارتی غربالگری مجموعه‌ای از آزمایش های پزشکی است که برای شناسایی و تشخیص علائم اولیه سرطان صورت می گیرد تا در صورت منفی بودن نگرانی فرد بر طرف و در صورت مشاهده علائم اولیه ضمن پیگیری (مراجعه به پزشک مربوطه و انجام سونوگرافی)، درمان موثر و زود هنگام انجام شود.

۲- غربالگری سرطان پستان:

مهمترین روش های غربالگری سرطان پستان از طریق خود مراقبتی و معاینه توسط خود شخص و ترجیحا توسط کادر بهداشت و درمان انجام می شود که باید به صورت مستمر صورت گیرد. روش دقیق تر غربالگری، ماموگرافی است که با استفاده از تجهیزات دقیق تشخیصی، میتوان کوچکترین علائم اولیه را شناسایی و تشخیص داد و درمان اثربخش را آغاز کرد.

۳- امتیازات و مشخصات ماموگرافی راه آسمان:

  • دستگاه ماموگرافی راه آسمان ساخت کمپانی فوجی کشور ژاپن مدل Amulet Lnnovality
  • جزء مدرن ترین و بروز ترین دستگاه های دنیا است که از سوی سفیر کبیر کشور ژاپن به بنیاد راه آسمان اهدا شده است.
  • این دستگاه بصورت DDR دارای سرعت بسیار بالا و کمترین مقدار پرتو دهی است.
  • دستگاه دارای کوچکترین اندازه در شناسایی سلول است، در نتیجه بهترین جزئیات و بالاترین شفافیت را ارائه می‌کند.
  • دستگاه مجهز به سیستم IAEC است که تصویر برداری پستان در هر سایز حتی با وجود ایمپلنت و ژل با کمترین مقدار پرتو دهی (استاندارد) و وضوح تصویر عادی را فراهم می سازد.
  • این دستگاه دارای فیتوسیت با انعطاف پذیری بالا است که علیرغم کاهش ضخامت پستان کمترین میزان درد را به همراه دارد.

۴- زمان غربالگری سرطان پستان:

بر اساس توصیه های سازمان بهداشت جهانی، بانوان ۴۰ تا ۵۶ ساله باید هر سال یک بار و از ۵۶ سال به بالا، هر دو سال یک بار اقدام به ماموگرافی نمایند. البته بانوان دارای سابقه بیماری سرطان در فامیل نزدیک، به تشخیص پزشک باید زودتر شروع نمایند.

۵- با توجه به شروع فعالیت بخش ماموگرافی راه آسمان در بیمارستان سینا، بانوان عزیز می توانند جهت اخذ نوبت ماموگرافی و سونوگرافی با شماره ۳۱۳۵۱۲۵۸ تماس حاصل نمایند.

با آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه هموطنان به ویژه بانوان گرامی

مدیریت سلامت بنیاد راه آسمان و مدیریت بیمارستان سینا

023-3135

semnansinahospital@yahoo.com

آگهی دعوت به همکاری در بخش فناوری اطلاعات

شبانه روزی

بلوار امیر کبیر

023-31351204

semnansinahospital@yahoo.com